Jak dát zaměstnancům najevo, že jim nasloucháte?
12. 5. 2022
Podle průzkumů Harvard Business Review (HBR) se zaměstnavatelé, kteří nedokáží naslouchat svým zaměstnancům a reagovat na jejich obavy, setkávají s větší fluktuací. Naslouchání je tedy velmi důležitá dovednost, kterou by měl trénovat každý manažer. Jak na to? Jako účastník rozhovoru sledujete dva cíle –⁠ pochopit, co vám druhá osoba sděluje (včetně emocí skrytých za daným sdělením), a vyjádřit zájem. Druhý cíl je neméně důležitý –⁠…
Pro pokračování je nutné se přihlásit.
JsemHRdopráce.czNenašli jste téma,
které vás zajímá?

Neváhejte a obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem. Naši odborníci vám rádi odpoví.

Buďte HR do práce!