Dejte si pozor na neexistující zaměstnance, FBI varuje před novým druhem podvodů
S přesunem našich aktivit, včetně těch pracovních, do online prostoru se otevírají dveře pro nové bezpečnostní hrozby. Vyspělejší technologie jdou …
S přesunem našich aktivit, včetně těch pracovních, do online prostoru se otevírají dveře pro nové bezpečnostní hrozby. Vyspělejší technologie jdou …
Hodnotíte při procházení životopisů i věk kandidátů? Také věříte mýtům spojeným se stářím zaměstnanců? Jak můžete pomoci různým generacím, kteří …
Jaké mýty kolují ohledně věku aneb proč zavést age management? Pokračovat ve čtení »
Chcete benefitovat z různorodosti vašich pracovních týmů? Nabízíme vám přehled aktivit a změn, které vám v tom pomohou. Jaké začlenit …
CHECKLIST: Jak docílit rozmanitosti v praxi vaší firmy Pokračovat ve čtení »
Nastalo léto, což pro mnohé to znamená volnější pracovní kalendář. Víte, jak efektivně volnější režim využít? Jak se připravit na …
Doba dovolených = ideální čas pro zlepšování time managementu Pokračovat ve čtení »
Začlenit nového zaměstnance co nejrychleji a nejefektivněji může být docela oříšek. Řadu úkonů vám také diktuje zákon. Co byste rozhodně …
Jaké nástroje a techniky zlepší váš onboarding? Pokračovat ve čtení »
Komunikace se zaměstnanci je zásadním bodem, který ovlivňuje úspěch firmy. Na jaké klíčové otázky byste si měli odpovědět, než začnete …
6 otázek, které si odpovězte, než začnete se zaměstnanci komunikovat Pokračovat ve čtení »
Španělsko by se mohlo stát první evropskou zemí, která uzákoní právo žen na takzvané menstruační volno. Jak by to mělo …
Španělsko chce uzákonit menstruační volno, bylo by první zemí v Evropě Pokračovat ve čtení »
Přemýšlíte, že byste u vás zavedli mentoring? Co byste si měli napsat na seznam pro a proti? Jaké základní principy …
Tipy, jak na funkční mentoring ve vaší firmě Pokračovat ve čtení »
Tlak na zkracování pracovní doby se stupňuje. Dočkáme se kromě kratší pracovní doby jako benefitu i změn v zákoně? Jaký …
Zkracování pracovní doby povinně i dobrovolně Pokračovat ve čtení »
Podle průzkumů Harvard Business Review (HBR) se zaměstnavatelé, kteří nedokáží naslouchat svým zaměstnancům a reagovat na jejich obavy, setkávají s …
Jak dát zaměstnancům najevo, že jim nasloucháte? Pokračovat ve čtení »
Neváhejte a obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem. Naši odborníci vám rádi odpoví.